El doctor Daniel Casals i Martorell ha estat nomenat codirector de la revista acadèmica Llengua & Literatura, editada per la Societat Catalana de Llengua i Literatura de l’Institut d’Estudis Catalans.

Daniel Casals és professor titular de la UAB adscrit al Departament de Filologia Catalana, coordinador del Grup de Recerca en Història de la Llengua Catalana de l’Època Contemporània (2017 SGR 1696) i investigador principal del projecte FF2016-80191-P.

Des de 2011, és membre del Consell de Redacció d’aquesta revista i ara substitueix en la direcció el professor i membre de l’IEC Josep Moran, tasca que compartirà amb el professor August Bover, catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona.

Llengua & Literatura, que s’edita anualment des de 1986, aplega articles científics sobre filologia catalana, a més de ressenyes d’obres i cròniques d’esdeveniments, i està destinada als estudiosos i als professionals de la investigació i de l’ensenyament.

Societat Catalana de Llengua i Literatura: Llengua & Literatura

Llengua & Literatura a l’Hemeroteca Científica Catalana (ISSUU)

Llengua & Literatura al Portal de Publicacions de l’IEC