El Departament de Llengües i Literatures Romàniques de la Universitat Masaryk de Brno (República Txeca) organitza els dies
16 i 17 de setembre de 2022

II Trobada de Catalanística Europea a Brno “Diversitat metodològica”

Circular en PDF  |  Full d’inscripció

Ens complau convidar els nostres companys catalanistes de tot Europa a participar en la Trobada per compartir experiències, coneixements i recerques dins dels camps de lingüística, literatura i didàctica del català en un ambient amistós.

Les contribucions seran presentades en diferents seccions:

1. Lingüística i didàctica de la llengua

2. Literatura i didàctica de la literatura

3. Presentacions de les activitats de recerca de doctorands

INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

Aquesta convocatòria convida a reflexionar sobre qualsevol tema de lingüística, literatura o didàctica catalanes.
Els interessats poden enviar el Formulari d’Inscripció (amb el títol i resum de la comunicació) a lkuzmova@mail.muni.cz.
La data límit per a la recepció de les propostes de comunicació és el 15 de juliol de 2022.

L’idioma de les comunicacions ha de ser el català i l’extensió aprox. de 20 minuts.
Els autors de les contribucions poden proposar-les per a la publicació a la revista científica de la facultat Études romanes de Brno.

Quota d’inscripció: 65 euros (l’enllaç per efectuar el pagament s’enviarà als interessats més tard).
La quota d’inscripció inclou els costos d’organització, el refrigeri durant les pauses i el sopar del dia 16 de setembre.

Comitè organitzador: Michal Brabec, Pavlína Javorová Švandová, Lucie Kuzmová, Jiří Pešek, Cristina Rodríguez García.