I Jornada sobre la llengua i la literatura catalanes a la UAB

Més enllà dels mots

14 de maig de 2014, Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

Programa de la Jornada en PDF

El Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona ha organitzat una jornada, adreçada a estudiants de secundària interessats en la llengua i la literatura catalanes, per fer-los experimentar com es pot continuar avançant en l’estudi d’aquestes matèries en un entorn universitari, a través d’una aproximació alhora reflexiva i lúdica.

de 16h a 17h
Presentació de la jornada a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres, a càrrec dels professors del Departament de Filologia Catalana Daniel Casals, director del Departament, Francesc Foguet, coordinador de la Unitat de Lletres, i Anna Bartra, coordinadora dels estudis del Doctorat en Llengua i Literatura Catalanes i Estudis Teatrals

de 17h a 17h30
Pausa i refrigeri

de 17h30 a 18h30
Glosses, corrandes i garrotuits
Seminari de literatura a l’aula 201 de la Facultat de Filosofia i Lletres, a càrrec del professor del Departament de Filologia Catalana Jaume Aulet.

de 17h30 a 18h30
Aquí i allà, ara i abans: què amaguen les variants dialectals de la llengua?
Seminari de llengua a l’aula 203 de la Facultat de Filosofia i Lletres, a càrrec de la professora del Departament de Filologia Catalana Mar Massanell.

L’assistència a la jornada és gratuïta. Per motius d’organització, cal inscriure-s’hi enviant un correu a qualsevol de les adreces següents: mar.massanell@uab.cat o jaume.aulet@uab.cat.

Comitè organitzador: Jaume Aulet, Anna Bartra i Mar Massanell.