El divendres 12 i el dissabte 13 se celebraran les jornades de portes obertes en línia

Les portes del campus estaran obertes als futurs estudiants de batxillerat i CFGS per Internet. Es faran sessions sobre els graus de totes les facultats i les escoles de la UAB, i també de la Vila Universitària.

Les Jornades tindran lloc divendres i dissabte, amb sessions a les 10h, a les 12h, a les 16h i a les 18h.

Les sessions informatives les fan professorat de cada grau, que són qui millor saben explicar de què va o perquè fer un grau o un altre. A més, se’ls podrà fer tantes preguntes com es vulgui durant la sessió.

Molt important: per accedir-hi, cal que us registreu omplint el formulari d’inscripció:

Inscripció oberta!

Si us inscriviu, rebreu un correu electrònic amb els enllaços a les sessions uns dies abans de les Jornades de Portes Obertes.

Enguany, la facultat de Filosofia i Lletres presentarà dos nous graus, inèdits en el sistema universitari català: “Història, Política i Economia Contemporànies” i “Ciència, Tecnologia i Humanitats”, i dos graus graus reformats (“Estudis Anglesos” i “Estudis de Llengua i Literatura Espanyoles”).

Els horaris de les presentacions els teniu aquí: