El 10 de febrer de 2017, de les 12 a les 14 hores, tindrà lloc a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona una sessió dedicada a la presentació de la Gramàtica de la llengua catalana i l’Ortografia de l’Institut d’Estudis Catalans.

Aquest acte està adreçat als professors de Filologia Catalana i als tècnics dels serveis lingüístics de la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Ramon Llull i la Universitat Oberta de Catalunya.

Hi intervindran la Dra. M. Teresa Cabré Castellví, presidenta de la Secció Filològica; la Dra. Gemma Rigau Oliver i el Dr. Manuel Pérez-Saldanya, directors de la Gramàtica, i la Dra. Mila Segarra Neira, membre del grup de treball de l’Ortografia.

Us animen a assistir-hi!

Més informació

L’IEC continua amb la presentació de la nova Gramàtica de la llengua catalana i l’Ortografia catalana arreu del territori