Oberta la convocatòria de selecció de professorat d’estudis catalans a universitats de fora del domini lingüístic per al curs acadèmic 2020-2021 i 2021 organitzada per l’Institut Ramon Llull.

Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció de nous docents d’estudis catalans a universitats d’Alemanya, Estats Units d’Amèrica, França, Hongria, Mèxic, Portugal, i Xina.

L’Institut Ramon Llull promou l’ensenyament de la llengua, la literatura i la cultura catalanes a les universitats i altres centres d’estudis superiors. D’acord amb aquest objectiu, l’Institut organitza anualment convocatòries de selecció de professorat d’estudis catalans a les universitats amb les quals col·labora per cobrir les vacants i garantir d’aquesta manera la continuïtat de la docència.

El termini de presentació de sol·licituds és del 24 de febrer del 2020 a les 11.00 fins al 9 de març del 2020 a les 23.59.

Caldrà que empleneu el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull .

Trobareu tota la informació aquí.