Oberta la convocatòria de selecció de professorat d’estudis catalans a universitats de l’exterior per al curs acadèmic 2021-2022 organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció de nous docents d’estudis catalans a universitats d’Alemanya, Cuba, Eslovènia, Estats Units d’Amèrica, França, Hongria, Regne Unit i Rússia.

L’Institut Ramon Llull promou l’ensenyament de la llengua, la literatura i la cultura catalanes a les universitats i altres centres d’estudis superiors. D’acord amb aquest objectiu, l’Institut organitza anualment convocatòries de selecció de professorat d’estudis catalans a les universitats amb les quals col·labora per cobrir les vacants i garantir d’aquesta manera la continuïtat de la docència.

El termini de presentació de sol·licituds és del 7 de gener del 2021 a les 00.00 fins al 22 de gener del 2021 a les 23.59.

Universitats

• PHILIPPS – UNIVERSITÄT MARBURG (Alemanya)
    • UNIVERSIDAD DE LA HABANA (Cuba)
    • UNIVERZA V LJUBLJANI (Eslovènia)
    • UNIVERSITY OF CHICAGO (Estats Units d’Amèrica)
    • SORBONNE UNIVERSITÉ (França)
    • EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM (ELTE) (Hongria)
    • UNIVERSITY OF BIRMINGHAM (Regne Unit)
    • MOSKOVSKII GOSSUDARSTVENNII UNIVERSITEIT IM LOMONOSSOV (Rússia)
    • SANKTPETERBURGSKII GOSSUDARSTVENNII UNIVERSITE (Rússia)

Les persones interessades hauran d’emplenar el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull.

Trobareu tota la informació aquí: Selecció de professorat de català