II Jornada a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

“Un dia a l’Autònoma”, 28a edició

Amb l’objectiu d’enfortir els vincles entre la secundària i la universitat, el dia 26 de novembre del 2012 (tarda) la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB, en col·laboració amb el Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació organitzen les II Jornades per a professorat de secundària.

Programa sencer de la jornada

jornada-facultat_ii
D’entre els tallers, que començaran a les 18:00 a diferents espais de la Facultat, destaquem el taller núm. 6:
“La història, la llengua, la literatura i la cultura en un clic”
Presentació de SIBHIL·LA, el Servei d’Informació Bibliogràfica d’Història, Llengua, Literatura i Art de l’Autònoma!
S’explicarà què són i com funcionen les bases de dades bibliogràfiques d’Història de Catalunya (FONSHL) i de Llengua i Literatura Catalanes (TRACES). S’hi pot trobar informacions i materials útils per completar la tasca docent i per estar al dia de les últimes aportacions en aquestes matèries.
SIBHIL·LA, és una eina bibliogràfica al servei de l’estudi de les Humanitats.