II Simposi sobre l’ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat

Quin futur volem? Perspectives i propostes
Institut d’Estudis Catalans, 11 d’octubre de 2013

En el simposi es va reflexionar sobre tres grans eixos: la comparació de legislacions estatals sobre l’ensenyament de la llengua i la literatura, la proposta de currículums educatius de països propers que serveixin de referència, i el suggeriment de paradigmes metodològics docents tant en llengua com en literatura.

Pàgina web del II Simposi

Programa del II Simposi en PDF

Notícia del II Simposi a la pàgina web del departament

“No posem mai d’exemple un vers dolent” (Crònica del simposi de Laura Creixell i Josep Ordines a Núvol)