Expressió Escrita Llengua Espanyola / Expresión Escrita Lengua Española

Conferència
«Nadar para no ahogarse: escribir sobre arte y otros problemas»
Jordi Garrido, Art crític & Curator

Día: 11/12/2020
Hora:13:00 h
Videoconferència: Enllaç Teams
Amb el suport de:
Departament de Filologia Espanyola
Facultat de Filosofia i Lletres

Sobre Jordi Garrido

Jordi Garrido (Barcelona, 1991) és graduat en Història de l’Art (Universitat de Barcelona, 2014) i té un Màster en Estudis Avançats en Història de l’Art (Universitat de Barcelona, 2015). Des de 2013 ha escrit a mitjans diversos com A*Desk, l’Endavant, Revista Mirall o Bonart, centrant-se en l’art actual. Ha comissariat exposicions a la Fundació Arranz-Bravo (L’Hospitalet), la Puntual(Sant Cugat) i el Museu de l’Hospitalet; també ha estat jurat de la Beca d’Arts Visuals de la Fundació Güell el 2019.
Actualment està cursant el doctorat en Humanitats a la Universitat Pompeu Fabra sobre la trajectòria artística i la fortuna crítica del pintor nord-americà Norman Narotzky.
És membre fundador del projecte Barcino Oriens de divulgació i reconstrucció històrica romana, que ha col·laborat amb entitats diverses com el Museu d’Arqueologia de Catalunya, el Museu de Badalona, el Museu d’Història de Catalunya, entre d’altres.